Sabtu, 9 November 2013

Bukti Syurga Bukanlah Hanya Milik Penyokong2 Pas???

Pemimpin2 Pas semenjak sebelum zaman Amanat Hadi dikeluarkan lagi selalu melabel orang2 Umno sebagai kafir. Kononnya solat orang2 Umno X mendapat pahala. Penyokong2 dan ahli2 Umno kafir. Mendoakan supaya Umno-BN dihancurkan Allah dan bermacam2 perang saraf yang mereka gunakan.
Bagi menarik orang2 Melayu/Islam menyokong parti mereka, Pas juga selalu mengggunakan cogan2 kata mengundi Pas walau dalam mana2 pilihanraya sekalipun akan mendapat balasan syurga, walaupun syurga itu sebenarnya adalah hak mutlak Allah s.w.t.

Semoga penemuan terbaru yang begitu mengharu dan menginsafkan yang berlaku di Segamat Johor ini akan menyedarkan dan membuka minda kita semua.

Bayangkan 12 jenazah daripada sekitar 150 jenazah yang hendak dipindahkan ke kawasan perkuburuan baru masih berada di dalam kedaan baik. Subhanaullah.... Alhamdulillah...
Antara tanda2 mereka ini diterima di sisi Allah s.w.t. 
Mendapat HUSNUL KHATIMAH yang bermaksud PENGAKHIRAN YANG BAIK...Insyallah...
Bayangkan apa yang berlaku di Segamat, Johor yang majoriti penduduk2 berketurunan Melayunya adalah pengundi2 setia Umno telah membuktikan bahawa Umno tidaklah seburuk sebagaimana yang dilabel oleh pemimpin2 Pas.

Jestru penulis berharap kita semua perlu mengambil iktibar daripada penemuan ini untuk merapatkan silaturahim dan akidah kita. Perpaduan khususnya sesama saudara seagama adalah tuntutan Islam jadi janganlah kerana politik kita sanggup mengkafirkan sesama kita.

Kembalilah kepada "tali Allah"!!!
Jagalah akhlak dan berkelakuan baik serta berhemah di dalam berpolitik!!!
Ingatlah walau apapun yang kita kerjakan, selain perlu sentiasa menjaga akidah kita, kita sebenarnya mencari redha Allah s.w.t.....
Jangan  sampai nanti kita disesatkan di dalam keghairahan mencapai apa jua matlamat perjuangan!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan